El tiempo va rapido... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Simone Vos - WaarBenJij.nu El tiempo va rapido... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Simone Vos - WaarBenJij.nu

El tiempo va rapido...

Blijf op de hoogte en volg Simone

10 Januari 2014 | Nicaragua, Granada

Sorrie voor de late reactie, maar...
Iedereen hartstikke bedankt voor alle feestdag- , verjaardag en nieuwjaarsdagwensen!!! Ik ben blij dat ze allemaal weer voorbij zijn, maar wil jullie natuurlijk ook nog het aller- aller- allerbeste wensen voor 2014!!!
Heel veel gezondheid en een tip: doe vooral wat je altijd al wilde doen, wacht er niet op, ga ervooor!

De tijd gaat snel hier. Afgelopen woensdag heb ik vooor het laatst in de Zoo gewerkt. Na de eerste week in de mariposario heb ik de 2e week in de Rescate gewerkt: fruit snijden vooor de dieren die wachten op genezing en vrijlating en veel harken. Ik heb verder héél veel mazzel gehad dat ik mee kon lopen met de dierenarts en heb daardoor veel van de dieren gezien en mocht meehelpen met onder andere de jonge mongo´s (inmiddels 3!) Mazzel ook, omdat de andere 2 weken nog steeds niet echt goed geregeld waren...
Qua reizen heb ik vrijwel niks gedaan. Wilde heel veel zien en doen, maar heb redelijk aan het begin toch maar besloten mijn periode in Nicaragua toch vooral aan het werken in de Zoo te besteden en verder in de buurt zonder busreizen te ontspannen.
Ik heb niet zo heel veel foto´s van de Zoo, omdat foto´s nemen als voluntario niet is toegestaan. Ben daarom gisteren dus nog maar teruggegaan als ¨toerist¨.

Morgen reis ik terug naaar Costa Rica om na een tussenstop aan de kust voor 10 dagen vrijwilligerswerk te doen voor een cooperatie in een dorp. Het werk daar bestaat uit meewerken in een wildopvang en mogelijkheden omde te helpen met koeienmelken, winkelwerk, werken op het land... Daarna reis ik via San Jose voor 3 nachten naar de caribische kust om nog even te relaxen, voordat ik via San Jose (2 nachten) terug moet vliegen naar Nederland de 28e januari.

Waarschijnlijk komt mijn volgende bericht vanaf thuis (waar ik nu nog even niet aan wil denken, sorrie!)

Veel liefs vooor jullie en tot gauw.

  • 11 Januari 2014 - 09:31

    Helmie:

    Ha lieve Simone, jeetje wat gaat de tijd snel, maar je hebt nog leuke dingen voor de boeg, dus nog maar niet te veel denken aan je terugkeer naar Nederland idd. Wat fantastisch dat je dierenartsassistente kon zijn (iets om in Ned. werk van te maken? hihi) Je kunt ook nog altijd als fotograaf aan de bak, want je maakt prachtige foto's! Je zult volgende weer ook wel flink Spaans moeten praten, zeker als je in de winkel gaat werken, spannend lijkt me of misschien gaat het je wel heel goed af. Dat hoop ik in ieder geval. Geniet nog met volle teugen Simone. veel liefs Helmie

  • 12 Januari 2014 - 20:39

    Gerard O:

    hoi Simone , heel mooi dat je met de dierenarts mee mocht lopen en kijken wat er nodig is om de dieren weer beter te maken en heb je nog beter contact met ze.

    En meisje als de tijd daar zo snel gaat zegt dat al genoeg .Nog een keer terug zal toch ook nog wel kunnen.

    groetjes Gerard.

  • 13 Januari 2014 - 11:22

    Wijnie:

    Hallo Simone. fantastisch dat je het zo naar je zin hebt! Ik ben heel benieuwd wat je volgende reis gaat worden, maar dat hoor ik wel als je weer in Nederland bent. Geniet er nog maar even van. grtjs Wijnie


  • 13 Januari 2014 - 14:40

    Marjolein:

    Hoi Simone,
    Bedankt voor al je reisverhalen en de mooie foto's. Jammer dat je misschien geen berichtje meer stuurt uit Costa Rica met foto's vanaf het strand om ons jaloers te maken.
    Ik wens je nog een prettige tijd en een voorspoedige terugreis.

  • 15 Januari 2014 - 21:50

    Gerard Vanvliet:

    Het is nooit te laat elkaar het beste te wensen. Hierbij dus, en geniet van de laatste weken in dit bijzondere land. Hier kikkert het weer zo'n beetje door, daarvoor hoef je niet terug denk ik. Wij waren weer even op ameland. Ook heel veel strand en water, ook heel mooi. Beetje kouder toch.
    Groetjes en tot ziens in Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 29 Okt. 2013
Verslag gelezen: 576
Totaal aantal bezoekers 9033

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2013 - 29 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: