Aftellen... - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Simone Vos - WaarBenJij.nu Aftellen... - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Simone Vos - WaarBenJij.nu

Aftellen...

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

29 Oktober 2013 | Nederland, Dieren

Bijna!!

Morgen (donderdag) om 7.40 uur vertrek ik naar Costa Rica. Ik vlieg op de hoofdstad San José en zal daar de eerste 2 weken verblijven en starten met mijn taalcursus Spaans. Daarna reis ik door naar Samara, aan de Pacifische kust. Ook daar zal ik 2 weken Spaanse les krijgen. Met hopelijk genoeg taalkennis, en vooral veel taallef, heb ik een week de tijd om in Nicaragua te komen. Maandag 9 december start ik namelijk in Granada met een introductieweek/taalcursusweek en aansluitend ga ik 3 weken vrijwilligerswerk doen in het Zoo and Rehabilitation Center in Managua, de hoofdstad van Nicaragua. Daarna, tussendoor, vooraf, heb ik nog 3 weken "vrij"; weken die ik daar ter plekke in zal vullen met reizen, meer taallessen of meer/ander vrijwilligerswerk. Ik moet in ieder geval zorgen dat ik 28 januari weer in San José ben, want dan vertrekt mijn vliegtuig naar Nederland.

Verwacht van mij geen uitgebreide, mooie, anekdotische verhalen; waarschijnlijk zal ik vooral veel foto's droppen met hier en daar een kort verslagje...

Met een goed gevulde rugzak, mooie aandenkens aan een bijzondere afgelopen zondag (hartstikke bedankt allemaal!!!), Rooms op een geweldige plek en lieve ouders die me vanacht weg zullen brengen, zeg ik voor nu: tot vanuit Costa Rica!

  • 30 Oktober 2013 - 17:15

    Mam:

    Hey Simone, fijn dat je 'waarbenjijnu'hebt aangemaakt. Kunnen we je een beetje volgen............
    Een hele fijne reis!!!
    Liefs, Mam

  • 31 Oktober 2013 - 00:29

    Martin:

    Hoi Simone,

    Nogmaals een hele goede en leuke reis gewenst,
    heel veel plezier.
    We zien uit naar je foto's!

    Trees en Martin.

  • 31 Oktober 2013 - 21:48

    Gerard Vv:

    Veel plezier in dit mooie land. Goed dat je dit onderneemt. Geniet!!

  • 01 November 2013 - 10:24

    Pamela:

    Hoi Sim,

    Ik wens je een hele fijne tijd!
    En stuur een beetje van dat fijne weer deze kant op als je wil ;)

    Liefs Pam

  • 01 November 2013 - 14:08

    Helmie:

    Hee lieve dappere Simone, ga vooral genieten. Heel heel veel plezier! Dikke kus. Helmie

  • 01 November 2013 - 17:18

    Marjolein:

    Buenos días Simone,

    Na de lange reis, even bijkomen en dan vooral genieten.

  • 01 November 2013 - 18:35

    Anniek:

    Een poging tot een foto, helaas lukt dat hier niet!!

  • 03 November 2013 - 17:51

    Yvonne En Danny:

    Inmiddels geacclimatiseerd?
    Heel veel plezier en we zijn benieuwd naar je verhalen!
    Groetjes
    Y&D

  • 04 November 2013 - 07:10

    Daphne:

    Hey Simone,

    Ben je goed aangekomen? Goede vlucht gehad? Ben benieuwd naar je reisverslagen. Verwonder je over en geniet van alles wat op je pad komt daar in Zuid Amerika.

    Liefs, Ronald, Daphne en Menno

  • 06 November 2013 - 19:45

    Ada:

    hi Simone,
    neem aan dat je nu lang en breed in costa rica bent. veel plezier en ik kijk uit naar je verhalen en foto's.
    groetjes,
    Ada

  • 08 November 2013 - 13:58

    Christie:

    Heej lief vriendinnetje!

    Hoe is het daar? Lekker warm? En hoe is het met Spaans leren?
    Met Roomie gaat het goed! Zeker de eerste dagen was het wel wennen,
    maar ze wordt veel geknuffeld en dat kan ze wel waarderen. ;)

    Liefs, Christie

  • 10 November 2013 - 18:58

    Elme:

    ola simone,

    Hopelijk heb je het leuk daar! Veel plezier, groetjes van Elme

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 29 Okt. 2013
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 9054

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2013 - 29 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: