Mijn 3e weekend in Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Simone Vos - WaarBenJij.nu Mijn 3e weekend in Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Simone Vos - WaarBenJij.nu

Mijn 3e weekend in Costa Rica

Blijf op de hoogte en volg Simone

25 November 2013 | Costa Rica, San José

Afgelopen weekend ben ik niet op reis geweest, maar heb wel gave dingen gedaan; zaterdag heb ik surfles gehad en gisteren heb ik 6 uur (met pauzes) paardgereden. Geweldig allebei!

Maar aangezien ik wat achterloop, zal ik eerst nog wat fotos plus een klein verslagje van het weekend daarvoor geven.

Mijn laatste vrijdag ik San Jose ben ik samen met 3 anderen vertrokken naar Parque Nacional Manuel Antonio. Un fin de la semana maravilloso!
Om 5.00 uur van huis vertrokken en om 9.15 waren we daar. Het hostel bevond zich zon 300 meter van de ingang van het park. Veel gewandeld, mooie uitzichten genoten en waakzaam geweest op onze spullen vanwege wel heel erg nieuwsgierige wasberen die uit waren op mijn lunch. "Ah wauw, wat lief!" veranderde toch een beetje in " he joh, ga weg!"
Zaterdagochtend ben ik op het strand van Manuel Antonia zelf geweest. Ook geweldig mooi, met pelikanen, rotsen en mijn voeten in de zee.
We zijn op tiojd weer teruggegaan, want zondags zou ik reizen naar Samara: een nieuw gastgezin, een nieuwe school en een nieuwe omgeving...

  • 26 November 2013 - 09:25

    Jolande:

    Hoi Simone,
    Fijn om alweer zo snel van je te horen........ Ik word onderhand wel echt jalours op alle leuke dingen die je doet! Doorgaan zo!
    Liefs, Mam

  • 26 November 2013 - 14:19

    Lisa:

    Hola Simone,

    Creo que va muy bien usted en Costa Rica. Se ve muy alli.
    En nu maar hopen dat Google translate een beetje klopt!

    Wat leuk om je verslagen te lezen, die foto's zijn ook helemaal niet jaloersmakend!
    Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt.
    Ben benieuwd naar je volgende ervaringen!

    Liefs Lisa (en van Jos en de kids natuurlijk ook!)

  • 27 November 2013 - 09:08

    Helmie:

    Hee Simone,
    Prachtige foto's. Je hebt talent!!!! En wat doe je spannende en leuke dingen zeg. Zo dapper, dat je het zo doet...en zoooooo fijn dat je ervan kunt genieten!!! Ik ben super trots op je. xxx

  • 27 November 2013 - 22:23

    Anita:

    hee moppie !!
    wat leuk zeg je verslagen !! ik ga je zeker volgen !
    En wat ziet het er allemaal al leuk uit !!
    ben super trots op je !! GENIET!

    Dikke kus, anita ( van de 3 (: )

  • 28 November 2013 - 11:58

    Jan:

    wat een wereld!
    als alle extremisten zulke plaatjes zouden schieten?

  • 28 November 2013 - 12:58

    Gerard O:

    hoi Simone ,

    hartstikke mooie foto's en genoeg te doen heerlijk toch groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 29 Okt. 2013
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 9054

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2013 - 29 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: