Bijna-einde Samara - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Simone Vos - WaarBenJij.nu Bijna-einde Samara - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Simone Vos - WaarBenJij.nu

Bijna-einde Samara

Blijf op de hoogte en volg Simone

29 November 2013 | Costa Rica, Sámara

De tijd gaat echt snel! Mijn 2 weken in Samara zitten er al weer bijna op. Gisteren was ik precies 4 weken van huis...
Het is een raar idee dat het winter is, Sinterklaas hoogstwaarschijnlijk langskomt bij velen en Kerst al weer voor de deur staat.
Ook het tijdsverschil van 7 uur en het Nederlands praten en schrijven vervaagt af en toe.

Maar, ik heb het naar mijn zin hier! En ik zou best nog een week hier willen blijven. Aan de andere kant heb ik ook zin om aan de slag te gaan, echt wat te doen. Daarbij, even een week geen school en geen huiswerk: fijn!!

Ik heb me vermaakt in Samara: paarden los op straat, geen wandeling van zon uur door een drukke stinkende stad, mar 1 van 15 minuten over een (modderige) natuurlijke weg, veel strand-/zeewandelingen, een surfles, een rit op Lauratita van zon 6 uur (beetje verdwaald en een paard dat niet verder wilde... ) met stops op mooie plaatsen, boogieboarden (een stuk ongecompliceerder dan surfen) en heel veel superaardige mensen!

Zondag kan ik met een koppel meerijden naar La Fortuna, waar ik 1 nacht zal verblijven om vervolgens door te reizen naar Monteverde voor 2 nachten. De rest is nog onbekend. Weet alleen dat ik 7 december in Granada, Nicaragua, aan moet/zal komen voor nog een week taalcursus/introductie.

...maar eerst zaterdag nog een keer te paard.

Veel liefs en tot....(?)


  • 29 November 2013 - 21:28

    Marjolein:

    Een hele fijne voortzetting van je reis gewenst. Leuk dat je zoveel foto's erbij hebt geplaatst.

  • 29 November 2013 - 23:13

    Trees:

    Lieve Simone,
    In 1 woord geweldig wat je allemaal meemaakt en ziet. Wat een fantastische foto's!
    Ben best jaloers op je , de prachtige natuur en ...... de temperatuur!
    Succes en veel plezier!
    Liefs Martin en Trees

  • 30 November 2013 - 11:10

    Ada Van Vliet:

    mooie plaatjes Simone en die ritten op paard is natuurlijk genieten. Kan me voorstellen dat voor jou Sint en Kerst heel ver weg voelen. Veel plezier!

  • 30 November 2013 - 16:09

    Danny&Yvonne:

    Het ziet er weer geweldig uit! Prachtige foto's!

  • 30 November 2013 - 19:47

    Gerardvanvliet:

    Wees maar blij dat je hier niet in zak hoeft. En het is hier nog koud en winderig ook.
    Veel plezier, Gerard

  • 30 November 2013 - 20:02

    Daphne:

    Hey Simone,

    Dat ziet er fantastisch uit, wat een mooie foto's. Fijn dat je het wil delen. Kunnen we ons verlekkeren aan de prachtige stranden, zon en mooi natuur.
    Geniet er van,
    Liefs Ronald, Daphne en Menno

  • 01 December 2013 - 09:26

    Helmie:

    Wauw Simone, wat een prachtige foto's weer....zo stoer wat je allemaal doet!!! Geweldig om zo een beetje mee te leven! Geniet maar lekker verder.
    liefs Helmie

  • 03 December 2013 - 12:39

    Gerard O:

    Hoi Simone , ziet er weer prachtig uit.Maar dit is ook al wel een beetje echt wat doen hoor.
    Groetjes Gerard.

  • 06 December 2013 - 17:06

    Anniek:

    Hoi Simone.
    Wauw wat leuk om te horen dat je ook nog geen paard rijd, en dat Nederlands komt wel weer terug. Inderdaad is Sinterklaas hier geweest, maar nu al weer weg. Het weer hier in Nederland is minder mooi dan bij jou. Het is koud en nat dus die foto's van die mooi zon zijn jaloers makend!!
    Veel plezier verder nog en kan niet wachten tot je volgende verhaal!!
    Liefs van ons Allemaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 29 Okt. 2013
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 9052

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2013 - 29 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: